Wieczór w Teatrze Powszechnym

Wieczór w Teatrze Powszechnym

3 marca 2021

Miejsce: Teatr Powszechny w Warszawie

Bilety na wybrane spektakle w specjalnej cenie 20 zł.

INFORMACJA I REZERWACJE:

kasa biletowa     22 818 25 16     kasa@powszechny.com

biuro obsługi widzów     22 818 48 19     bow@powszechny.com

Informujemy, że Teatr Powszechny w Warszawie wznawia działalność. W ramach projektu w każdym miesiącu wyznaczane są Dni Seniora dla osób  60+. 

W marcu zobaczymy:

  • 5 marca (piątek) godz 19.30 Martwa natura, reż. Agnieszka Jakimiak

 Obsada: Karolina Adamczyk, Grzegorz Artman, Aleksandra Bożek, Michał Czachor, Oskar Stoczyński

czas trwania: 90 min

Tytułowa „Martwa natura” nie jest tu już umownym określeniem malarskiego tematu, jest procesowym okazaniem w sądzie nad człowiekiem i jego zbrodniczą działalnością. Zwielokrotnione echo jego głosu brzmi po latach przed pomnożoną w sieci teatralną widownią i może ma szansę na większą słyszalność. Anda Rottenberg, „Vogue Polska”

  • 13 marca (sobota)  godz. 19.30 Sprawiedliwość, reż. Michał Zadara 

 Obsada: Arkadiusz Brykalski, Wiktor Loga-Skarczewski, Ewa Skibińska, Barbara Wysocka

czas trwania: 80 min

Ten spektakl to swoista kondensacja stylów utrzymana w eleganckiej formie. Na scenie odnajdziemy elementy śledztwa dziennikarskiego, panelu dyskusyjnego, trochę wykładu, ale tego z gatunku interesujących, a nie nużących, a także programu telewizyjnego. (…). Twórcy zadbali o szczegóły, wyciągnęli najcięższe działa, uniknęli jednak monotonni. Dowody materialne są tutaj pierwszym krokiem, kolejnym jest refleksja etyczna i moralna. Alicja Cembrowska, natemat.p

  • 18 marca (czwartek) godz. 19.30 Jak ocalić świat na małej scenie?, reż. Paweł Łysak 

Obsada: Arkadiusz Brykalski, Wiktor Loga-Skarczewski, Ewa Skibińska, Barbara Wysocka

czas trwania: 80 minut

Ten spektakl to swoista kondensacja stylów utrzymana w eleganckiej formie. Na scenie odnajdziemy elementy śledztwa dziennikarskiego, panelu dyskusyjnego, trochę wykładu, ale tego z gatunku interesujących, a nie nużących, a także programu telewizyjnego. (…). Twórcy zadbali o szczegóły, wyciągnęli najcięższe działa, uniknęli jednak monotonni. Dowody materialne są tutaj pierwszym krokiem, kolejnym jest refleksja etyczna i moralna. Alicja Cembrowska, natemat.pl